background: url('http://www.johnny-tapete.de/system_upload/images/modulo2dev_produkte_00000912_2.jpg') repeat;

Valborg, coming upp, coming up!

Hello!

Här har ni en färsk uppdatering. Igår bakade jag massa bullar så det stod härliga till. Clara kom så hon, jag och David gjorde fiskgratäng. Den vart helt god, lite pepprig bara.
Idag har jag gått upp jättetidigt, tre minuter i åtta för att vara exakt. Varför? jo för att David gick upp då plus att jag vart lite stressad över att jag inte köpt alkohol till valborg än. Haha, det var ju inte helt nödnändigt att jag gick upp egentligen för jag har inte gjort något vettigt mer än att kolla på barnprogram, pantertanter och Bill Crosby show. Pantertanter, är det någon som sett eller minns den serien? Jag fick versta flashen när det dök upp på teveskärmen och redan i introt kunde jag säga vad dem hette. Jag mindes alltså  något jag förträngt.

Nu ska jag städa lite mer för Amanda och Jimpa kommer idag. Dem ska sitta och häcka i min lägenhet medans jag jobbar och då kan det ju inte se ut hur som heslt. ElleR?

Råkade glömma alla tre plåtar snäppet lite för länge i ugnen.


Målade lite innan fiskgratäng


Gjorde några shyssta tattoos






Kommentarer
Postat av: fia

Du kan vara en pantertant! :P



Jag gillar att du slänger in och annan bild från dagen... KUL!



Kram



2010-04-29 @ 20:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0