background: url('http://www.johnny-tapete.de/system_upload/images/modulo2dev_produkte_00000912_2.jpg') repeat;

And is it worth the wait, all this killing time?

Jag har verkligen fått dille på "Florence & the Machine". Dem har mest bara funkat förut och jag störde mig mest på att hon såg lite ut som en transa. Men nej, hon är skitasnygg och musiken är bättre än bra. Herregud vad jag kan tappa andan när jag hör speciellt denna låt. Den spelas flitigt på jobbet så jag får höra den nästan dagligen i det absolut bästa bioljudet. Åhhhh, jag älskar alla låtar på alla soundrack skivor till "The Twilight Saga".

Nu låter jag som versta fanet, haha! men ikke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0