background: url('http://www.johnny-tapete.de/system_upload/images/modulo2dev_produkte_00000912_2.jpg') repeat;

Efter alla gånger den stått på stationen, försvinner den hemma.

Min storebror gav mig en ny cykel i födelsedag, den lilla fisen. Jag älskar den nya cykeln men det behöver inte på något sätt betyda att jag hatar min gamla. Tvärtom, jag har gillat dem båda lika mycket på olika sätt. Jag har även älskat tanken på att ha två cyklar. Tänk om en kompis kommer och hälsar på som inte har en cykel med sig som man kan cykla till stan med? tex. Hursomhelst, den lyckan skulle inte få vara långvarig för inatt tog någon ut sin frihet på den äldsta. Bara sådär "pangbom" försvann den ut i det tropiska mörkret. Och dum som jag är sitter jag i min soffa sent på natten med balkongdörren öppen och hör ljud nerifrån cykelstället. Jag hinner tänka "Nu snor dem min cykel" men glömmer bort att titta av någon anledning. Fatta om jag hade kommit på dom basterdsarna! Fan vad dem hade åkt på stryk.

Rest in pieces min gamla skrothög <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0