background: url('http://www.johnny-tapete.de/system_upload/images/modulo2dev_produkte_00000912_2.jpg') repeat;

"Kom inte tillbaka om fem minuter. Varför? därför. Därför är inget svar! Jo, i min lilla värld..är det det."

Ingen bra uppdatering, jag vet. Fast å andra sidan vet jag inte om det här är min grej alltså. Hålla på att blogga när det enda jag fyller mina dagar med är jobb/kille/vänner/Discovery:Travel& Living channel/utöva mina behov och sådant. Det finns oftast inget att prata om. Har inte så mycket fantasi som jag tror att jag har.

Imorgon ska jag iaf till Gröna Lund. Det ska bli kul att hänga med lite familj, framförallt med mina syskon för GOSH VAD JAG ÄLSKAR DEM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0