background: url('http://www.johnny-tapete.de/system_upload/images/modulo2dev_produkte_00000912_2.jpg') repeat;

Det här får stå för onsdagen.

Idag har varit ett helvete ska jag tala om för er. Jag kan ärligt tala om för er att jag vet vad sammandragningar är, ni vet sånna man har när man ska föda barn? Alltså såhär, nej jag är inte med barn men jag har något som är en motsvarighet till det, mens. Har aldrig varit med om liknande! Direkt efter jag lagt morgonpissen så började jag krampa. Jag tjöt som ett barn och leta exakt överallt efter värktabletter! Det enda jag kunde hitta var en treo så jag satte i mig den på en gång men jävlar i min lilla låda vad det inte hjälpte...fick ligga som en räka i fosterställning med en varm påse i ca fyra timmar, för inte kunde jag ta mig till apoteket heller. Det var helt sinnes! Tillslut så kom min räddare i nöden med ett paket ibumetin och en chokladkaka och klappade mig på huvudet. Och anledningen till varför jag vet att det är såhär sammandragningar känns är för att ingenting, exakt ingenting kan göra ondare än vad det gjorde idag. För om det gör det så kommer jag dö.
Shiesse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0