background: url('http://www.johnny-tapete.de/system_upload/images/modulo2dev_produkte_00000912_2.jpg') repeat;

Jag tror jag har bestämt mig

Att från och med idag måndag/tisdag ska jag prova med att försöka göra ett inlägg varje dag i en hel veckas tid. fungerar inte det så ger jag mig. Det vi kan göra är att låsas som att det här är en helt ny blogg. Vi struntar i allt det tidiga och säger att det här är det första inlägget. Okej?
Välkomna!
Idag, måndag så vaknade jag klockan 10.30 av ett sms från min chef. Åt gröt till frukost tillsammans med huvudvärk from hell. Kollade sen in två filmer och tyckte synd om mig själv, det gjorde ju verkligen jätteont, ända tills jag tog en treo som sen höll i sig hela kvällen. Filmerna jag såg var "Höga klackar" en spansk drama och sen "Livet från den andra sidan" med Ricky Gervais i huvudrollen. Mhmm! helt okej filmer.
Håller på med mitt dockhus också, just nu är det det roliga som finns när man väl kommit in i det. Fast idag hade jag ingen inspiration utan provade hellre kläder som jag fått/lånat av min vän i helgen. Taaaaack!
En fråga. Varför kan inte tandläkare ta en timtid istället för olika priser på allt? typ så mycket för ett hål och så mycket för en undersökning. Jag menar, jag har varit med om att dem lagade två hål på en timme. Då vill man ju typ hellre betala för en timme istället för två hål. Hajar ni?
Hursomhelst, ska försöka sova nu utan att grina ihjäl mig. Det är faktiskt anledningen till varför jag satte igång med det här bloggandet nu istället för att ligga kvar i sängen och försöka sova. Obs! det här inlägget får stå för Måndagen trots att det är tisdag nu.
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: fia

Oh yess ett blogginlägg! u_U Har inte varit här på evigheter.. :D Åh, berätta mer om ditt dockhus, vad är den gjord av? Åå kolla in den här sidan www.okaeri.se under deco. Något att placera i dockhuset? (Den sidan gör en verkligen glaaa!)



kraaaam <3

2010-11-23 @ 23:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0