background: url('http://www.johnny-tapete.de/system_upload/images/modulo2dev_produkte_00000912_2.jpg') repeat;

Tåbira och trasiga nagelband

Kära vänner. Tro inte att jag glömt mitt löfte. Här kommer nämligen ännu ett blogginlägg! :D
Idag har jag jobbat och det var helt okej. Vi har en tävling nu där våran bio ligger trea. Det går ut på att sälja så mycket rabattkort som möjligt och jag, jag sålde 15 stycken. Inte så illa pinkat på en tisdagkväll.
Jag lovar att det ska komma upp dockhusbilder. Ni undrar säkert vad jag tillverkar och så. Haha.
En sak jag blir förbannad på är att när jag skriver min text här i "nytt inlägg" så tycker jag mycket om att dela upp texten i små stycken. Tydligen är det någonting som min blogg inte alls uppskattar när jag väl publicerat det. Så bli inte alltför irri på att det ser ut som ett stycke uppsats à la femman när ni läser detta.
Imorgon är jag ledig. Då får vi se vad jag bjuder för intressanta saker.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: fia

Spännande spännande... :)

Ja jag vet blogg.se suger på stycken.. Kanal5, snarare mer åt 6an hållet.. ;D

2010-11-24 @ 23:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0